ЯКУ ІНФОРМАЦІЮ МАЄ ПЕРЕДАВАТИ ЛОГОТИП

Логотип є одним із найважливіших елементів іміджу компанії. Дивлячись на нього, у людини складається враження про організацію, її цілі та діяльність. Крім того, він допомагає запам’ятати бренд та, що найголовніше — це відрізняти компанію від її конкурентів.

От тому і виникає величезна проблема, коли потрібно його розробити. Чомусь у більшості людей виникає думка, що логотип насамперед повинен відображати суть діяльності компанії. До прикладу, якщо ви займаєтеся ремонтом автомобілів, то без них на логотипі не обійтися; якщо сільським господарством – обов’язковими є колоски жита чи хоча б жовті відтінки; якщо дитячими товарами, то без кольорових шрифтів з коміксів — нікуди, і так далі.

Проте тут захована одна така загадка — логотип повинен передавати не завжди суть діяльності, а філософію компанії та той посил, який вона хоче сказати своєму покупцеві. І це можна простежити на прикладі логотипів відомих як українських, так і закордонних компаній.

Наприклад, візьмемо славнозвісний логотип компанії Nike, який символізує постійний рух, а один з логотипів компанії Adidas передає суть гори завдань, які потрібно виконати, та цілей, які потрібно досягнути.

Таких прикладів можна наводити безліч. Головне, що більшість логотипів, які ми пам’ятаємо, взагалі не є прямим відображенням діяльності компанії, але з нічим іншим, окрім неї, не асоціюються (надкушене яблуко, ягуар…).

Які ж потрібно поставити вимоги перед логотипом:

1. Запам’ятовуваність. Він просто повинен врізатися в пам’ять тих, хто на нього дивиться.

2. Оригінальність. Компанію повинні відрізняти від десятків конкурентів та ідентифікувати на ринку.

3. Асоціативність. Логотип повинен викликати певні асоціації і пригадуватися при потребі.

4. Універсальність. Навіть якщо ви продаєте бізнес-книги, а потім вирішили пропонувати жіночу білизну, хороший логотип не мав би стати вам на заваді.

5. Унікальність. Краще без копіювання чужих ідей та помилок.